No Big Deal with Ariana Grande


Jennaโ€™s Life
Jennaโ€™s Life

*no big deal*

Vor Tag
Nicolette Merlot
Nicolette Merlot

Miley is wayyyyyy funnier - but NBD Both skits are super hilarious ๐Ÿ˜‚ Iโ€™d love to see more

Vor 3 Tage
Faith Anderson
Faith Anderson

I laugh so hard when Ariana goes โ€œI taught goats how to do yoga..itโ€™s called yogoatโ€๐Ÿคช That cracks me UP!๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…

Vor 3 Tage
Mr. Bean L
Mr. Bean L

what they're drinking?

Vor 4 Tage
Leti Sara
Leti Sara

Jimmy looks like Leonard of big bang theory right?

Vor 6 Tage
Anisha Nidhi
Anisha Nidhi

Jimmy actually looks really cute in this attire...

Vor 8 Tage
Fizaโ€™s Life
Fizaโ€™s Life

I think we all sing no big deal

Vor 9 Tage
Louisa
Louisa

i loved this

Vor 10 Tage
Aaron GrandeXi
Aaron GrandeXi

Ariana is so pretty๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Vor 11 Tage
Heavenly Star
Heavenly Star

2019 anyone?

Vor 11 Tage
Jazlyn Syvret
Jazlyn Syvret

People forget she was an actress before she was a singer

Vor 11 Tage
TheBlindRaptor 74
TheBlindRaptor 74

Kwasaint ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Vor 12 Tage
Elina Danilova
Elina Danilova

Crazy... She was about a month pregnant here, and no one even knew... ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ Canโ€™t wait for the little beam of sunshine to come out! ๐ŸŒž๐ŸŒž๐ŸŒž

Vor 12 Tage
Madeline Rixon
Madeline Rixon

Lol I saw the royal wedding and princess Meghan made eye contact with me lol

Vor 13 Tage
Riley Benns
Riley Benns

My exes taught me patience, but itโ€™s no big deal.

Vor 13 Tage
MintMelville
MintMelville

Is this supposed to be casey neinstat?

Vor 13 Tage
JAIMIE BRICKETT
JAIMIE BRICKETT

Scroll fast to see the purple ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ด ๐Ÿ”ด๐Ÿ”ต

Vor 13 Tage
carol
carol

this has been my art school experience lolol

Vor 13 Tage
Selena Rose
Selena Rose

why am iโ€™m just now seeing this

Vor 13 Tage
Blessed Daughter
Blessed Daughter

They are so good together. NO BIG DEAL. OMG.

Vor 13 Tage
Moon Dust
Moon Dust

jimmy looks so FREAKING gay LOL!

Vor 14 Tage
Laura Chaczyล„ska
Laura Chaczyล„ska

Kto z polski?

Vor 14 Tage
Charlotte Groom
Charlotte Groom

iโ€™m dead omg

Vor 15 Tage
cheerVEVO
cheerVEVO

i love this NO BIG DEAL ๐Ÿคช

Vor 15 Tage
sav & claire
sav & claire

Jimmy Fallon looks like Tina Belcher from Bobs Burgers js

Vor 15 Tage
Lee Lee
Lee Lee

Her tongue when she says deaL at the end. LOL Actually When she says every word that ends or starts with the letter L her tongue is way out ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Vor 16 Tage
Nit Jaruphan
Nit Jaruphan

Love you Jimmyโคโคโค

Vor 17 Tage
Maybeline Ong
Maybeline Ong

well I heard from my psychic that Iโ€™ll be dying soon and being reincarnated as Meghan markles air you know next in line for the thrown literally nExt but no big deal ๐Ÿ’๐Ÿปโ€โ™€๏ธ

Vor 17 Tage
just_another_human_ 2005
just_another_human_ 2005

โ€œKitty Perryโ€

Vor 17 Tage
Mula Ray
Mula Ray

Fckn love this ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚โคโคโคโคโคโค

Vor 18 Tage
Purevsuren Bold
Purevsuren Bold

Flying hat

Vor 18 Tage
Purevsuren Bold
Purevsuren Bold

Amazing

Vor 18 Tage
Purevsuren Bold
Purevsuren Bold

Ariana 's clothes

Vor 18 Tage
Victoria Tolai
Victoria Tolai

Ariana speaks like Kim k ahahaha

Vor 18 Tage
Galaxy Hunter
Galaxy Hunter

I think Iโ€™m obsessed๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ with Ariana Grande. NO BIG DEAL .

Vor 19 Tage
Iva Heart
Iva Heart

*Why am I just seeing this now!*

Vor 19 Tage
Ylime !!!!!
Ylime !!!!!

You go girl xoxo

Vor 20 Tage
Ariess s
Ariess s

Iโ€™m dying inside but No Big Deal

Vor 20 Tage
ItsTimeForSome Tae
ItsTimeForSome Tae

While Iโ€™m watching this Iโ€™m spraying Arianas perfume moonlight on me lol

Vor 21 Tag
I dunno
I dunno

So this was where ariana got her tongue technique when saying the 'L' letter

Vor 21 Tag
Lydia Hedgehog
Lydia Hedgehog

Hello Ariana love you

Vor 23 Tage
Joe D.oreo
Joe D.oreo

Why and How the fack is she fucking hilarious too... With an amazingly sexy voice...and richAF an dont need no mans... Oh yea btw Just happens to be short brunette SEXY AF, but not just sexy AF... LIKE THEEE SEXY AS FUCK... Top 10 at any given time...

Vor 23 Tage
Ambaby_
Ambaby_

CHIYUCKEN

Vor 25 Tage
Eggy VDT
Eggy VDT

Croasient

Vor 25 Tage
Alamgir Khan
Alamgir Khan

I think we ALL are no big deal.

Vor 26 Tage
Teneka Maihi
Teneka Maihi

Ariana bad at acting

Vor 26 Tage
Mamalover
Mamalover

1:03

Vor 27 Tage
Kylie MSP
Kylie MSP

How to say CROISSANT ๐Ÿ˜Š๐Ÿ’• French Arianators ?

Vor 27 Tage
jenny k
jenny k

BRING THIS BACK!!!!

Vor 28 Tage
Kingly
Kingly

The thumbnail is sooo freakin cute I canโ€™tโ€”

Vor 28 Tage
Lexie Cole
Lexie Cole

In the top left corner on the screen,is that where they are reading their lines from

Vor 28 Tage
Arnav
Arnav

Why does Jimmy Fallon look like Ted Mosby in college

Vor Monat
cairol ll
cairol ll

i love you ari , no big deal โค๏ธโ˜๏ธ

Vor Monat
Mikayla Ritt
Mikayla Ritt

she looks good in everything . no big deal

Vor Monat
laurake is cool
laurake is cool

Oml i want to go to her YOGOAT studio๐Ÿ˜๐Ÿ‘

Vor Monat
kevin O
kevin O

New favorite video on YouTube

Vor Monat
Niken Massy
Niken Massy

ariana n jimmy fallon pair always my fav

Vor Monat
jimena garza
jimena garza

Everyone says youโ€™re the best... but no big deal

Vor Monat
Taya
Taya

This is why love this kid LOL

Vor Monat
Mario Kart Is Awesome!!
Mario Kart Is Awesome!!

*No big deal*

Vor Monat
JM Paz
JM Paz

She is so cute with the glasses โค๏ธ

Vor Monat
John Doe
John Doe

Ariana! Can I play with your asshole?

Vor Monat
Ultra Jules
Ultra Jules

Anyone else jealous of Ariโ€™s fur jacket.

Vor Monat
kimmydabessst
kimmydabessst

i just went to the bathroom but NO BIG DEALL

Vor Monat
kimmydabessst
kimmydabessst

I laughed so hard to this ๐Ÿ˜‚

Vor Monat
rose kautz
rose kautz

Meh

Vor Monat
Nicole Grande
Nicole Grande

"cwosoynt" HAHAHAHA

Vor Monat
Ayari Barajas
Ayari Barajas

No big deal...Ew!...hmm....๐Ÿค”

Vor Monat
TheAsianMe
TheAsianMe

When you too extra to even care๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Vor Monat
LauraNY
LauraNY

So silly ๐Ÿ™ƒ and very funny ๐Ÿ˜†

Vor Monat
Olivia Tom
Olivia Tom

When Jimmy puts on the hat, he looks like Austin Powers.

Vor Monat
Franchesca Olivares
Franchesca Olivares

๐Ÿช

Vor Monat
Preslie Coleman
Preslie Coleman

She sounds like Kristin Cavallari lol

Vor Monat
Mara Lala
Mara Lala

Sheโ€™s soo good!!!! At everything

Vor Monat
K B
K B

The Tonight Show starring Jimmy Fallon in 30 years

Vor Monat
Sierra Lewisss
Sierra Lewisss

i love this.

Vor Monat
pusheenmyluck !
pusheenmyluck !

When Jimmy Fallon and Arianna grande get together it's always great... Lol.

Vor Monat
Roxanne Guenette
Roxanne Guenette

This was actually really funny to me! The sand part was hilarious

Vor Monat
Christine Foto
Christine Foto

Haha I love her so much! I wish she was still acting too โค๏ธ

Vor Monat
Ky Christensen
Ky Christensen

Kitty Purry....

Vor Monat
Renato Serafim
Renato Serafim

So did Bella thorn pay him?

Vor Monat
Heather Heron
Heather Heron

How does she just change her voice so eloquently like that???

Vor Monat
Unicorn Love
Unicorn Love

Arianna grande always looks cute

Vor Monat
Jovahn Burroughs
Jovahn Burroughs

*SNL has left the chat*

Vor Monat
Danana J
Danana J

She sounds like Paris Hilton... no big deal.

Vor Monat
Jem's 2005
Jem's 2005

Anyone reminds them of the show "Ew" in Jimmy Fallon

Vor Monat
Zirah Jamal
Zirah Jamal

i click it bcs theres Ariana Grande. who same with me !

Vor Monat
Portia Van Dort
Portia Van Dort

lol

Vor Monat
Portia Van Dort
Portia Van Dort

I am f ing dead

Vor Monat
kyle flora
kyle flora

i'm so sad about the pile of homework next to me because of this video but no big deal :(

Vor Monat
Candice Moomey
Candice Moomey

I live in Kentucky I need to see her there

Vor Monat
Maroon Blossom
Maroon Blossom

She is stunningly beautiful. She could walk out on stage with a potato sack and thigh high boots and it would be everything!

Vor Monat
Hernรกn Vulliez
Hernรกn Vulliez

It's same as 'Eww'.

Vor Monat
Jaylin Wou
Jaylin Wou

her mouth is open for most of the video. "no big deal"

Vor Monat
Xavier Armstrong
Xavier Armstrong

I actually have that sweater omg !!

Vor Monat
Martin Lodes
Martin Lodes

but like nO BiG dEaL

Vor Monat
Yudyca Putra
Yudyca Putra

This is so reminding me of Penelope (Kristen Wiig) from SNL omg @_@

Vor Monat
Alicia Graham
Alicia Graham

โ€œYogoatโ€

Vor Monat
sani zehraa
sani zehraa

QUEEEEEN๐Ÿ˜โค

Vor Monat
Alberto Carbono
Alberto Carbono

isnt this kinda penelope from snl

Vor Monat

Nรคchstes Video

Inventurkiste, alles muรŸ raus **/*/gestempelt Briefmarken, Belege! | Monster Strike the Animation Episode 24 | Schlichter Becher aus Silber, punziert 800