From Soundcheck to Stage with Billie Eilish at Chicago's House of Blues


fanboy editor
fanboy editor

7:04 one of my biggest peeves about this generation; you’re going to watch one of your favourite artists at a live concert and what do you do? Spend the whole time filming it... Makes you wonder why they go to these concerts in the first place, you might as well just watch it online and save your money

Vor 2 Tage
pepa pig
pepa pig

How does she not sweat? Jesus i would be dripping

Vor 2 Tage
NamFlow [CZ/SK]
NamFlow [CZ/SK]

*_"My brother fine ass"_* I think I should go get my ears checked, cuz that's what I heard

Vor 6 Tage
Bored Alexandra
Bored Alexandra

1:52 I like how she just dogged that girl hug 😂

Vor 7 Tage
DontSmileAtMe_ Plz
DontSmileAtMe_ Plz

Now I know if I go to a concert for hers I enjoy it in real life not through a phone I shouldn't be filming the whole thing to remember it if it's that good of a memory it should be a video in my mind for as long as I want

Vor 9 Tage
Franccesca Caamano
Franccesca Caamano

I love that everyone is talking about what to do and Billie is just balancing a water bottle on her head

Vor 9 Tage
dandou
dandou

I REALLY want Billie and TØP to make a song together

Vor 9 Tage
Jorja Manuel
Jorja Manuel

she is literally my favourite person in the world omgggggggggggggggggg

Vor 10 Tage
Rayna Liu
Rayna Liu

Dis a documentary or smth

Vor 10 Tage
Fred Hernandez
Fred Hernandez

I’m 16 I wish I were a burrito

Vor 10 Tage
Natalie Litvinenko
Natalie Litvinenko

“Put down your phones, we’re never ever gonna be here again, in this moment”

Vor 10 Tage
anika grace
anika grace

8:32 “i’m thinking about burritos” me too billie me too.

Vor 10 Tage
Slymmy
Slymmy

1:07 yo is she singing jesus of suburbia

Vor 10 Tage
TTChaeng
TTChaeng

she's awesome!

Vor 10 Tage
Sheyla Olortiga malabrigo
Sheyla Olortiga malabrigo

I don’t care if I’m 12 I would still be her friend

Vor 11 Tage
Morgan Ramsey
Morgan Ramsey

I love how she tried to balance a water bottle on her forehead😂😂 #goals

Vor 11 Tage
Ryleigh Elaine
Ryleigh Elaine

Why did I have butterflies in my stomach?!😂

Vor 11 Tage
Maddie
Maddie

okay but imagine being an artist/singer/whatever and all you see are people's phones and flashlights . that is sad man

Vor 11 Tage
Sapphire Txco
Sapphire Txco

Billie is over here being the best singer ever and I'm the same age as her and I don't even know how to crack an egg right

Vor 12 Tage
DeniseBehler
DeniseBehler

I'm 31 and don't know either. We have other talents 😅

Vor 12 Tage
Desmin Bertrand
Desmin Bertrand

If I was there I would be trampled

Vor 13 Tage
Kamila Hernandez
Kamila Hernandez

Wait, isn’t she vegan 8:38

Vor 13 Tage
Claire Cox
Claire Cox

Das my broder finneaaas

Vor 14 Tage
Jada Brill
Jada Brill

Mommmm

Vor 15 Tage
Lauma Konceviča
Lauma Konceviča

This video just makes me wanna meet here even more ....... I love her 💕

Vor 15 Tage
x afifa x
x afifa x

I wanna be crazy like her lol

Vor 16 Tage
Agnes Karlstrom
Agnes Karlstrom

When the croud screamed "BILLIE BILLIE BILLIE!!!" I thought they screamed "BELLY BELLY BELLY!!!"😬👏🏼

Vor 16 Tage
FEAR ONLY THE ONE BEHIND THE MIRROR
FEAR ONLY THE ONE BEHIND THE MIRROR

Best brother ever

Vor 16 Tage
Clark Barangan
Clark Barangan

Billie eilish can play the role of harley quinn

Vor 19 Tage
Kelly Harbin
Kelly Harbin

“dat’s my broder, finneas”

Vor 22 Tage
Claudia Cabriales
Claudia Cabriales

Great show 😍👊💪💞

Vor 23 Tage
Jenalyn Ng
Jenalyn Ng

1:40 can't do this anymore cause the fans are too crazy :(

Vor 25 Tage
Lucas Jensen
Lucas Jensen

You just know people are dedicated, when they are showing up before the artist is there xD

Vor 26 Tage
Bobby Sands
Bobby Sands

3 x fee nøw

Vor 29 Tage
Bobby Sands
Bobby Sands

Now you see me. I'm very real. Stole the glow. Party b lady. We glow yellow. They pirate an is red. I'm always being ripped off

Vor 29 Tage
Re1gn Storm
Re1gn Storm

I love Billie so damn much haha

Vor 29 Tage
meflakkkk
meflakkkk

Yah its sad to see all these little girls carrying their massive iphones in their hands.. almost bigger than their heads.

Vor Monat
Kakashi Hatake
Kakashi Hatake

That's my brudder

Vor Monat
N4T3_74
N4T3_74

Probably the best documentary about a live show ever.

Vor Monat
Jeannie Garcia
Jeannie Garcia

Tattoo ur forehead with a imprint of the part that keeps hitting you maybe the chain will stop doing that to ur forehead once’s it sees its there forever 😂 nah jk ur uniqueness is just wants to make me come up with a new word to describe you. Mysterious unknown meaningful

Vor Monat
Jeannie Garcia
Jeannie Garcia

She is so pretty

Vor Monat
Kermit frog
Kermit frog

I wish me and Billie were related

Vor Monat
Charlie Evans
Charlie Evans

Hey! Does anyone know what earphones she was using?

Vor Monat
Charlie Evans
Charlie Evans

Wait I think I found them! http://www.bose.com.au/en_au/products/headphones/earphones/soundsport-in-ear-headphones-apple-devices.html#v=soundsport_ie_headphones_ii_apple_energy_green

Vor Monat
Billie i have found your avocados smile
Billie i have found your avocados smile

dats my lil avocado right there

Vor Monat
BeanJohnAlzahrani
BeanJohnAlzahrani

her brother got a pyrmiad scheme shaped head

Vor Monat
leah crowe
leah crowe

Billie and Finneas's sibling relationship is so underrated. I love them so much.

Vor Monat
Carlita N
Carlita N

I’m so sad I barely started liking her a couple months ago, I could’ve met her )-;

Vor Monat
wan lobeu
wan lobeu

This 17 year old is SO INSPIRING

Vor Monat
Maskie Chuauhang
Maskie Chuauhang

Billie has such a beautiful soul and she is so young

Vor Monat
Pheel Macababe
Pheel Macababe

damn thats fucking isane

Vor Monat
Pheel Macababe
Pheel Macababe

damn shes so real....

Vor Monat
Helena 123
Helena 123

Is that guy on the phone her boyfriend? Just wondering

Vor Monat
aubrey Aubrey
aubrey Aubrey

Okay even though when she performs she reminds me of a possessed girl but I think I seriously fell in love with her when she said “ I just want to hang out put your phones away” that’s dope

Vor Monat
Sayori lel
Sayori lel

B I T C H

Vor Monat
4everfree thecovenent
4everfree thecovenent

She looks like scarlet Johansson

Vor Monat
Robloxwolf
Robloxwolf

She my baby my queeeeeen

Vor Monat
Robine Van Deuren
Robine Van Deuren

CHILLSSSS

Vor Monat
Camille B
Camille B

I love Billie’s attitude! 💛

Vor Monat
Lucky Hoover
Lucky Hoover

“FTP” Fawk the Pres.....sure!

Vor Monat
Emma Grace
Emma Grace

Look not gay but she is my wife, I repeat I’m NOT GAY but she is my wife

Vor Monat
Mariya Yu
Mariya Yu

What song is at 10:22 ??? HEEEELPP

Vor Monat
Roberto Gonzalez
Roberto Gonzalez

I love You i love You Billie Billie beautiful baby 🔊🎶🎶😍

Vor Monat
Roberto Gonzalez
Roberto Gonzalez

Billie beautiful ❤️

Vor Monat
Defstrike M
Defstrike M

Ayye FTP

Vor Monat
ariam
ariam

I love penis & I have a mans buuuuutttt billie could get it

Vor Monat
Anelly Claudino
Anelly Claudino

I FUCKING LOVE THIS BITCHHHHHH

Vor Monat
Grete
Grete

im 16 and half of my class dont even know my family name

Vor Monat
K
K

Her smile is so contagious

Vor Monat
Blaise Arwyn
Blaise Arwyn

Finneas 💚💚💚

Vor Monat
Destiny Miller
Destiny Miller

I would die if I saw her live man. This girl is rad asf

Vor Monat
1,000 Subscribers Without Videos Challenge
1,000 Subscribers Without Videos Challenge

7:33 wow just imagine before walking out onto a stage in front of like 10000 people ah

Vor Monat
1,000 Subscribers Without Videos Challenge
1,000 Subscribers Without Videos Challenge

5:36 wtf is that on the wall omg

Vor Monat
1,000 Subscribers Without Videos Challenge
1,000 Subscribers Without Videos Challenge

4:37 shes so fucking cute

Vor Monat
1,000 Subscribers Without Videos Challenge
1,000 Subscribers Without Videos Challenge

3:24 I REALLY FUCKING HOPE SHE DOES NOT GET SHOT LIKE CHRISTINA DID OMG i will fucking cry for the rest of my life.

Vor Monat
1,000 Subscribers Without Videos Challenge
1,000 Subscribers Without Videos Challenge

0:08 fucking adorable

Vor Monat
Taha Taimur
Taha Taimur

That drummer is underrated af. Like damn bro. I cant do that practices like that knee thing if my life deepened on it.

Vor Monat
Hyungdonydonydony itsrapmonymonymony
Hyungdonydonydony itsrapmonymonymony

That heathens joke though ❤

Vor Monat
Malia Grato
Malia Grato

I don’t typically swear on the internet but damn she is f***n 🔥

Vor Monat
Kitty James
Kitty James

tøp and billie need a collab

Vor Monat
Kitty James
Kitty James

they are my siblings lol

Vor Monat
Star 4638
Star 4638

She seems like a 21 year old trapped in a 16 year old body...she's so mature and smart for her age! Love you Billie!

Vor Monat
Rare K
Rare K

She randomly gets a kiss and love from her older brother. My brother would walk up and slap me and run 💀

Vor Monat
Konnor Kearney
Konnor Kearney

I think her being this young and this popular makes her so down to earth and its great. The way she looks at things is so unique. I wanna just spend a day with her and see how she just interprets life.

Vor Monat
Esther Eckstine
Esther Eckstine

oh my actual god when Finneas just came in and kissed her forehead I like died of cutesy feels. I NEED A BROTHER LIKE THAT \*sobs*

Vor Monat
John Russel Guevarra
John Russel Guevarra

"i dont think of them as my fans, they are my siblings" that made me realize that i couldnt ever have a billie eilish in my life. AaaHhhhhh GIVE ME A BILLIE

Vor Monat
Bianca Indino
Bianca Indino

love this girl huhu billieeeeee

Vor Monat
Anna Friedrichsen
Anna Friedrichsen

This makes me nervous

Vor Monat
x-OcP games
x-OcP games

FTP

Vor Monat
Barack Obama
Barack Obama

i feel like shes me but girl version

Vor Monat
TheZampa
TheZampa

i just hope she stays safe and doesnt go the way a lot of young famous people go.

Vor Monat
Lexi Watson
Lexi Watson

Her hair looks so soft ❤️😊

Vor Monat
Nikki Avila
Nikki Avila

Is it awkward that I am 40 and am madly in love with Billie? Lol Stay true to yourself and ALWAYS remain humble Billie, you are amazing young one!!!! Amazing!!!

Vor Monat
lSporky
lSporky

Yes it is fucking weird

Vor Monat
Jules
Jules

she’s going to be huge.

Vor Monat
Amandine Fabian
Amandine Fabian

I think I’d love to meet her and if we click we could make some music wow that’d be such a cool collab

Vor Monat
Adi Da Gamer
Adi Da Gamer

She’s kinda crazy, kinda cool, kinda look like she hung over, kinda fun to be around cuz she does like stupid funny stuff lol it’d be amazing to have a friend like her

Vor Monat
Gracia Matelo
Gracia Matelo

That's my sister right there!!!

Vor Monat
youzaky
youzaky

8:00 am i the only one that my heart beating so fast?

Vor Monat
Dance Moms in Wonderland
Dance Moms in Wonderland

My parents don't like her, so they don't let me go to one of her concerts.

Vor Monat
Daniel Petricevic
Daniel Petricevic

She

Vor Monat
j j
j j

That kinda hit me when she said "put your fuckin phones away. Just talk to me." Damn that shit must be so hard to be in her position sometimes. Because as fans of course we want a picture of her or for her autograph anytime we see her because she is legendary to us. But all she wants is to be able to be normal.

Vor Monat
lilpsychokitten
lilpsychokitten

I think it's really annoying that everyone crowded around her has their phone out recording her and looking at her through their phones. like shes right there. right in front of you. nobody can ever just enjoy the moment. they always need some kind of proof that they were there lol

Vor Monat

Nächstes Video

Ebigawa cho no Youkai Cafe - Raw - Chapter 29 | Supernatural – Seasons 14 | Pants HOT