No video

Ariana Grande - God Is A Woman (Acoustic)


  • Am Vor 6 Monate

    Sound PostSound Post

    Dauer: 3:13

    If you like it, share it with your friends!
    FOLLOW ME ON SOUNDCLOUD / FANBURST / TWITTER / INSTAGRAM / DE-film: @soundxpost | @xsoundpostx
    Lyrics:
    You, you love it how I move you
    You love it how I touch you
    My one, when all is said and done
    You'll believe God is a woman
    And I, I feel it after midnight
    A feeling that you can't fight
    My one, it lingers when we're done
    You'll believe God is a woman
    I don't wanna waste no time, yeah
    You ain't got a one-track mind, yeah
    Have it any way you like, yeah
    And I can tell that you know I know how I want it
    Ain't nobody else can relate
    Boy, I like that you ain't afraid
    Baby, lay me down and let's pray
    I'm tellin' you the way I like it, how I want it
    And I can be all the things you told me not to be
    When you try to come for me, I keep on flourishing
    And he see the universe when I'm in company
    It's all in me
    You, you love it how I move you
    You love it how I touch you
    My one, when all is said and done
    You'll believe God is a woman
    And I, I feel it after midnight
    A feeling that you can't fight
    My one, it lingers when we're done
    You'll believe God is a woman
    I tell you all the things you should know
    So, baby, take my hand, save your soul
    We can make it last, take it slow, hmm
    And I can tell that you know I know how I want it, yeah
    That you different from the rest
    And boy, if you confess, you might get blessed
    See if you deserve what comes next
    I'm tellin' you the way I like it, how I want it
    And I can be all the things you told me not to be
    When you try to come for me, I keep on flourishing
    And he see the universe when I'm in company
    It's all in me
    You, you love it how I move you
    You love it how I touch you
    My one, when all is said and done
    You'll believe God is a woman
    And I, I feel it after midnight
    A feeling that you can't fight
    My one, it lingers when we're done
    You'll believe God is a woman
    You love it how I move you
    You love it how I touch you
    My one, when all is said and done
    You'll believe God is a woman
    And I, I feel it after midnight
    A feeling that you can't fight
    My one, it lingers when we're done
    You'll believe God is a woman
    CREDITS
    Thanks to Violäo Dicas for the instrumental!

    ariana grande  ariana  grande  god is a woman  acoustic  mix  remix  pop  music  official  vevo  video  madonna  edit  version  acapella  instrumental  piano  guitar  sweetener  session  ep  album  cd  raindrops  the light is coming  bed  nicki minaj  r.e.m.  no tears left to cry  successful  everytime  goodnight n go  get well soon  better off  blazed  borderline  pete  breathing  into you  side to side  problems  dangerous woman  the way  break free  love me harder  

BRIANA JIMENA JIMENEZ GARCIA
BRIANA JIMENA JIMENEZ GARCIA

♥️🤩

Vor 4 Stunden
hernan Chavez
hernan Chavez

Keara keita👌

Vor 7 Tage
Tä Poll
Tä Poll

Thanks for posting! ❤️

Vor 12 Tage
Pau Amat
Pau Amat

could you please make an acoustic version of 'get well soon' or 'everytime' from Ariana Grande too?

Vor 17 Tage
Sound Post
Sound Post

They are available on Fanburst with the whole "Sweetener (Acoustic Session)"! Unfortunately, I can't post 'em here!

Vor 17 Tage
Rosemaryn Rose
Rosemaryn Rose

Good 😍😍😍😍

Vor Monat
Carl Lau
Carl Lau

OMG this is so beautiful! 😍😍

Vor Monat
Nouf.
Nouf.

A feeling that you can’t fight

Vor Monat
elif Açar
elif Açar

You, you love it how I move you You love it how I touch you My one, when all is said and done You'll believe God is a woman And I, I feel it after midnight A feelin' that you can't fight My one, it lingers when we're done You'll believe God is a woman I don't wanna waste no time, yuh You ain't got a one-track mind, yuh Have it any way you like, yuh And I can tell that you know I know how I want it Ain't nobody else can relate Boy, I like that you ain't afraid Baby, lay me down and let's pray I'm tellin' you the way I like it, how I want it And I can be all the things you told me not to be (Yuh) When you try to come for me, I keep on flourishing (Yuh) And he see the universe when I'm the company It's all in me You, you love it how I move you You love it how I touch you My one, when all is said and done You'll believe God is a woman And I, I feel it after midnight A feelin' that you can't fight My one, it lingers when we're done You'll believe God is a woman I'll tell you all the things you should know So, baby, take my hand, save your soul We can make it last, take it slow, hmm And I can tell that you know I know how I want it, yuh But you different from the rest And boy, if you confess, you might get blessed See if you deserve what comes next I'm tellin' you the way I like it, how I want it And I can be all the things you told me not to be (Yuh) When you try to come for me, I keep on flourishing (Yuh) And he see the universe when I'm the company It's all in me You, you love it how I move you You love it how I touch you My one, when all is said and done You'll believe God is a woman And I, I feel it after midnight A feelin' that you can't fight My one, it lingers when we're done You'll believe God is a woman, yeah, yeah Yeah, yeah (God is a woman, yeah) My one (One) When all is said and done You'll believe God is a woman You'll believe God (God is a woman) Oh, yeah (God is a woman, yeah) (One) It lingers when we're done You'll believe God is a woman

Vor Monat
Olida Celik
Olida Celik

TEXT You, you love it how I move you You love it how I touch you My one, when all is said and done You'll believe God is a woman And I, I feel it after midnight A feelin' that you can't fight My one, it lingers when we're done You'll believe God is a woman I don't wanna waste no time, yuh You ain't got a one-track mind, yuh Have it any way you like, yuh And I can tell that you know I know how I want it Ain't nobody else can relate Boy, I like that you ain't afraid Baby, lay me down and let's pray I'm tellin' you the way I like it, how I want it And I can be all the things you told me not to be (Yuh) When you try to come for me, I keep on flourishing (Yuh) And he see the universe when I'm in company It's all in me You, you love it how I move you You love it how I touch you My one, when all is said and done You'll believe God is a woman And I, I feel it after midnight A feelin' that you can't fight My one, it lingers when we're done You'll believe God is a woman I'll tell you all the things you should know So, baby, take my hand, save your soul We can make it last, take it slow, hmm And I can tell that you know I know how I want it, yuh But you different from the rest And boy, if you confess, you might get blessed See if you deserve what comes next I'm tellin' you the way I like it, how I want it And I can be all the things you told me not to be (Yuh) When you try to come for me, I keep on flourishing (Yuh) And he see the universe when I'm in company It's all in me You, you love it how I move you You love it how I touch you My one, when all is said and done You'll believe God is a woman And I, I feel it after midnight A feelin' that you can't fight My one, it lingers when we're done You'll believe God is a woman, yeah, yeah Yeah, yeah (God is a woman, yeah) My one (One) When all is said and done You'll believe God is a woman You'll believe God (God is a woman) Oh, yeah (God is a woman, yeah) (One) It lingers when we're done You'll believe God is a woman

Vor 2 Monate
Hayanne Silva
Hayanne Silva

É original ?

Vor 3 Monate
Hussein Sky
Hussein Sky

yes

Vor 2 Monate
Sound Post
Sound Post

Fanmade

Vor 3 Monate
Henry Coldrain
Henry Coldrain

Didnt knew that the acoustic version came with exclusive picture of her.

Vor 3 Monate
Murphy
Murphy

i am obsessed with this version

Vor 3 Monate
Julieta C
Julieta C

Can you make a piano version? i think it woud sound beautiful

Vor 3 Monate
Julieta C
Julieta C

OR JUST MAKE THE WHOLE ALBUM BC I LOVE IT

Vor 3 Monate
Juris Gadi
Juris Gadi

play it on 1.25 speed.. it's much better than the normal speed..

Vor 3 Monate
LokitadelSeptum
LokitadelSeptum

omg can you tell me the chords?????? greetings from argentina

Vor 4 Monate
Kathy Schulz
Kathy Schulz

Voice of an angel. True talent

Vor 4 Monate
Neda Neda
Neda Neda

The picture at the front is upsidown

Vor 4 Monate
Oskar Harkin
Oskar Harkin

WAO!!!! Suena simplemente espectacular eh! Sounds really well!!

Vor 4 Monate
Chepa Chan
Chepa Chan

I love u for uploading this🙏🖤🖤😻

Vor 4 Monate
Isa Ponce
Isa Ponce

anyone else hear a phone ringing when she sings it's all in me?

Vor 4 Monate
Moonlightbae Grande
Moonlightbae Grande

Please post the whole sweetener album

Vor 4 Monate
Sound Post
Sound Post

+Moonlightbae Grande on my IG you can listen the "Acoustic version" of Rainbow, and in the Stories some songs that I've made !

Vor 4 Monate
Moonlightbae Grande
Moonlightbae Grande

Sound Post omg will it ever get posted cause this is amazinggggg

Vor 4 Monate
Sound Post
Sound Post

It's ready... but I can't post it for copyright reasons 😭😭😭

Vor 4 Monate
Harshinii
Harshinii

Recently posted a cover of God is a Woman if anyone's interested!! Would appreciate any support :)

Vor 4 Monate
Dimitrios Fotopoulos
Dimitrios Fotopoulos

ON REPEAT. ARIANA

Vor 4 Monate
Gabriel Ramirez
Gabriel Ramirez

hi omg i love your work can you pls do the piano or acoustic version for breathin? i found a video with the instrumental piano but im scared to post it aksjslkjlkdj

Vor 4 Monate
Gabriel Ramirez
Gabriel Ramirez

:(((((((((((((((((((((((((((

Vor 4 Monate
Sound Post
Sound Post

The acoustic version exists... but I still can't post it 😭😭😭

Vor 4 Monate
Gabriel Ramirez
Gabriel Ramirez

AND FOR GET WELL SOON TOO OMG SDKJHDJ ILY SORRY

Vor 4 Monate
amanda martinez
amanda martinez

God Is A Woman Ariana Grande You, you love it how I move you You love it how I touch you My one, when all is said and done You'll believe God is a woman And I, I feel it after midnight A feelin' that you can't fight My one, it lingers when we're done You'll believe God is a woman I don't wanna waste no time, yuh You ain't got a one-track mind, yuh Have it any way you like, yuh And I can tell that you know I know how I want it Ain't nobody else can relate Boy, I like that you ain't afraid Baby, lay me down and let's pray I'm tellin' you the way I like it, how I want it And I can be all the things you told me not to be (Yuh) When you try to come for me, I keep on flourishing (Yuh) And he see the universe when I'm in company It's all in me You, you love it how I move you You love it how I touch you My one, when all is said and done You'll believe God is a woman And I, I feel it after midnight A feelin' that you can't fight My one, it lingers when we're done You'll believe God is a woman I'll tell you all the things you should know So, baby, take my hand, save your soul We can make it last, take it slow, hmm And I can tell that you know I know how I want it, yuh But you different from the rest And boy, if you confess, you might get blessed See if you deserve what comes next I'm tellin' you the way I like it, how I want it And I can be all the things you told me not to be (Yuh) When you try to come for me, I keep on flourishing (Yuh) And he see the universe when I'm in company It's all in me You, you love it how I move you You love it how I touch you My one, when all is said and done You'll believe God is a woman And I, I feel it after midnight A feelin' that you can't fight My one, it lingers when we're done You'll believe God is a woman, yeah, yeah Yeah, yeah (God is a woman, yeah) My one (One) When all is said and done You'll believe God is a woman You'll believe God (God is a woman) Oh, yeah (God is a woman, yeah) (One) It lingers when we're done You'll believe God is a woman

Vor 4 Monate
just a fangirl
just a fangirl

thanks

Vor 3 Monate
myiuna
myiuna

You, you love it how I move you You love it how I touch you My one, when all is said and done You'll believe God is a woman And I, I feel it after midnight A feelin' that you can't fight My one, it lingers when we're done You'll believe God is a woman I don't wanna waste no time, yuh You ain't got a one-track mind, yuh Have it any way you like, yuh And I can tell that you know I know how I want it Ain't nobody else can relate Boy, I like that you ain't afraid Baby, lay me down and let's pray I'm tellin' you the way I like it, how I want it And I can be all the things you told me not to be (Yuh) When you try to come for me, I keep on flourishing (Yuh) And he see the universe when I'm in company It's all in me You, you love it how I move you You love…

Vor 4 Monate
Bisma
Bisma

this deserves way more views

Vor 4 Monate
ABBEY ROSE
ABBEY ROSE

DID SHE JUST ASSUME GOD'S GENDER SHOOK.

Vor 5 Monate
Lily
Lily

ABBEY ROSE actually she presents a perfect argument as to demonstrate god is a woman 😂 to be honest after this acoustic I’m convinced god is Ariana Grande

Vor 4 Monate
Jessica Laurie
Jessica Laurie

M

Vor 5 Monate
Unicornio Dragão
Unicornio Dragão

Art ❤

Vor 5 Monate
Kdw 0812
Kdw 0812

I read autistic instead of acoustic.

Vor 5 Monate
katia afonso
katia afonso

Lol

Vor 23 Tage
Susie Q
Susie Q

Very nice!

Vor 5 Monate
Eli Samuel
Eli Samuel

the cover art looks better than the real one tbh

Vor 5 Monate
b0sS
b0sS

Focus and Side To Side pls

Vor 5 Monate
Meus Fandoms
Meus Fandoms

Perfect!

Vor 5 Monate
Adrian Josh
Adrian Josh

Where's the high note?????? 3/10 😐😐😐😑😦

Vor 5 Monate
b0sS
b0sS

Adrian Josh 😂😂

Vor 5 Monate
Chiara Basile
Chiara Basile

this version>>>>

Vor 5 Monate
Justyna Bouchalova
Justyna Bouchalova

Is it just me or her portrait looks realy weird turned upside down?

Vor 5 Monate
SwervinOnDemFoez FKA SODH*ez
SwervinOnDemFoez FKA SODH*ez

She looks like a very confused psyduck, an upside down one.

Vor 3 Monate
arianas right toe
arianas right toe

Justyna Bouchalova Yeah, like her chin and her nose is confusing me LOL

Vor 3 Monate
iiExploit
iiExploit

I think it's why she used the one that's being used now, That one seems only good right side up.

Vor 4 Monate
b0sS
b0sS

Justyna Bouchalova she's looking cute not weird

Vor 5 Monate
Laura Lamb
Laura Lamb

*my one*

Vor 5 Monate
Seléna Okonma
Seléna Okonma

chills

Vor 5 Monate
sad roses
sad roses

"You believe good is a women" ❤❤❤❤❤🗝♪♪♪♪♪

Vor 5 Monate
sad roses
sad roses

Double B yesss

Vor 5 Monate
Double B
Double B

sad roses « You’ll believe God is a woman » **

Vor 5 Monate
honest t
honest t

Lol it looks so weird upside down

Vor 5 Monate
candylicious xx
candylicious xx

I feel like this should have been the album cover....

Vor 5 Monate
Sude Aslan
Sude Aslan

OMG

Vor 5 Monate
Julianna Marchese
Julianna Marchese

I like the cover acoustics a little better than her acoustic... It's really good but who her voice the original is better

Vor 5 Monate
# Sweetener
# Sweetener

It's sooooo good, well done! ❤️❤️❤️

Vor 5 Monate
gracie mae versoza
gracie mae versoza

better than the original 100%, this sounds so sexy and it really shows how great ariana’s damn voice is. it just sounds so sultry

Vor 5 Monate
Carl Lau
Carl Lau

yeah <3

Vor Monat
My World
My World

gracie mae same

Vor 4 Monate
gracie mae versoza
gracie mae versoza

that's just my opinion, no need to get triggered aha! i just prefer acoustic versions of songs as it doesn't have any of the edm or bass boosts etc, they solely focus on the vocals and just some simple guitar strumming, and the guitar gives a nice sound.

Vor 5 Monate
Adrian Josh
Adrian Josh

gracie mae original it's better then this video 10000.00000000% an how is this sxy???.... 😶😐

Vor 5 Monate
Charlles
Charlles

Amazing, kisses from Brazil ❤

Vor 5 Monate
Natasha Princess
Natasha Princess

Perfeição 😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Vor 5 Monate
- A
- A

This is definitely better than the original.

Vor 5 Monate
doɢzιllα Gaming
doɢzιllα Gaming

dope!!! :D like it!

Vor 5 Monate
Dila Slays
Dila Slays

better than the original honestly

Vor 5 Monate
Eulys Montalban
Eulys Montalban

she's perfect ♥

Vor 5 Monate
Dreamon
Dreamon

*Ari's face looks creepy*

Vor 5 Monate
Arianatorsquad234 4
Arianatorsquad234 4

FINALLYYYYYYYYYYYYYY

Vor 5 Monate
Condack
Condack

Anitta - Medicina pleaseee

Vor 5 Monate
Condack
Condack

Cada um com seus gostos...

Vor 4 Monate
Nicole _W
Nicole _W

Eca

Vor 4 Monate
Condack
Condack

You?

Vor 4 Monate
Monique ;-;
Monique ;-;

Condack TRASH

Vor 5 Monate
Yavuz Karasu
Yavuz Karasu

You'll believe God is a woman.(Yeah)

Vor 5 Monate
Adryel França
Adryel França

🏹💕🔥

Vor 5 Monate
JohnMark Salayug
JohnMark Salayug

I hear those vocal techniques

Vor 5 Monate
deception8055
deception8055

The instrumental isn't in the comments can u send it to me plzz.

Vor 5 Monate
Dainius Rutkauskas
Dainius Rutkauskas

You should do one for the light is coming because it’s unlistenable with that awful production

Vor 5 Monate
mackvnzie
mackvnzie

I honestly like the song. I just wish nicki wasn’t in the beginning maybe in the 2nd verse or the chorus

Vor 2 Monate
Jeyce Music
Jeyce Music

I think it’s more of a dance/party song than pop/radio song. Picture that playing at a booming party. Everyone would be going wild not caring about the lyrics or melody. You’ve gotta admit that beat is fire though🔥

Vor 2 Monate
Jessica Abreu
Jessica Abreu

You need to stfu

Vor 4 Monate
INFINTE XIV
INFINTE XIV

jus kidding bro

Vor 4 Monate
INFINTE XIV
INFINTE XIV

ur a queer

Vor 4 Monate
Zahiya F
Zahiya F

Wow

Vor 5 Monate
MoralSupport
MoralSupport

oh dang!

Vor 5 Monate
Jaya Raya
Jaya Raya

Please taylor swift songs dont blame me and i did something bad :)

Vor 5 Monate
Sound Post
Sound Post

I can't

Vor 5 Monate
a tal da kaah
a tal da kaah

💖

Vor 5 Monate
Dana Nicolas
Dana Nicolas

Vor 5 Monate
denimso
denimso

How to love- Lil Wayne? It sounds the same beat

Vor 5 Monate
Danilo Zavarize
Danilo Zavarize

Omg so good

Vor 5 Monate
Ola Muskała
Ola Muskała

Love this 😍😍

Vor 5 Monate
Anderson Reis
Anderson Reis

Amazing acoustic

Vor 5 Monate
Stanley Peñaflor
Stanley Peñaflor

This is so good ❤️🎵🎶

Vor 5 Monate
Nadson Silva
Nadson Silva

👏👏👏👏

Vor 5 Monate
Angélica
Angélica

amazing

Vor 5 Monate
crystal matienzo
crystal matienzo

THIS. IS. AMAZING.

Vor 5 Monate
Yi Lin
Yi Lin

PLAYING IT ON REPEAT CAUSE THIS IS MOOD

Vor 5 Monate
MiLouD Ahmidi
MiLouD Ahmidi

hello

Vor 5 Monate
Victoria Coradello
Victoria Coradello

holy sh** i am screaming ♥

Vor 5 Monate
Renaldy Aziz
Renaldy Aziz

good job bro this really fucking L.I.T and also please do kehlani All the song from the.' SWEET SEXY SAVAGE ( ACOUSTIC ) I REALLY WANT 'TOO MUCH' AND 'PERSONAL' WITH AN ACOUSTIC INSTRUMENT

Vor 5 Monate
Steven De Muer
Steven De Muer

magnifiqueeee 💓💓💓 je suis de 🇧🇪 💛💛💛

Vor 5 Monate
Julie Zadi
Julie Zadi

merci vous avez bien jouer aussi 💛

Vor 5 Monate
Julie Zadi
Julie Zadi

merci vous avez bien jouer aussi 💛

Vor 5 Monate
Steven De Muer
Steven De Muer

Julie Zadi cool ✌ encore bravo pour la coupe du monde 💛

Vor 5 Monate
Julie Zadi
Julie Zadi

moi de France mdr

Vor 5 Monate
lauraleahs
lauraleahs

This is AMAZING!!!!!!!!!!!!!

Vor 5 Monate
Sal Becirovic
Sal Becirovic

Yas

Vor 5 Monate
Tina Davies
Tina Davies

Very Good! but I wish the “yeah” was in there ☹️

Vor 6 Monate
ariana grandes arabic
ariana grandes arabic

Wooow💕💕💕

Vor 6 Monate
Traducciones Roxy Bell
Traducciones Roxy Bell

¿Puedo usarlo para traducir la letra?

Vor 6 Monate
Eline Nascimento
Eline Nascimento

Make Rihanna Love On The Brain

Vor 6 Monate
Riccardo Amendola
Riccardo Amendola

che bella voce

Vor 6 Monate
Helena Aleksandra
Helena Aleksandra

Riccardo Amendola ♡

Vor 5 Monate
Igor Henrique
Igor Henrique

I hope she put an acoustic version of giaw on the new tour

Vor 6 Monate
Cribbles
Cribbles

Love this. Will be playing this over the original. Great job!

Vor 6 Monate
soso 345
soso 345

Thanks alot I love this

Vor 6 Monate
Les Abiera
Les Abiera

I want to cry

Vor 6 Monate
Anonymous X Y Z
Anonymous X Y Z

+b0sS maybe cuz its good...nd she got emotional!

Vor 9 Tage
b0sS
b0sS

Les Abiera y?

Vor 5 Monate
Me tho
Me tho

Beautiful 😍. I was waiting for the high vocals tho.

Vor 6 Monate
Arianator
Arianator

This is so so good

Vor 6 Monate
zoe bloem
zoe bloem

AntnonyzoelLoveyou:-)

Vor 6 Monate
H O X
H O X

I'm shook.

Vor 6 Monate
Tugce Gundogdu
Tugce Gundogdu

👌👌perfect

Vor 6 Monate
George dymond -cate
George dymond -cate

Kia ora ariana

Vor 6 Monate
Asifuzzaman Abir
Asifuzzaman Abir

pleaseee upload the acapella

Vor 6 Monate
Sadic Sensei
Sadic Sensei

Sound Post UPLOAD THE ACAPPELLA I BEG YOU IT-S THE ONLY ONE THAT IS CLEAN

Vor 6 Monate
Asifuzzaman Abir
Asifuzzaman Abir

those are not 100% studio acapella. I hope you have the clear one.

Vor 6 Monate
Sound Post
Sound Post

You can easly find on Internet

Vor 6 Monate
Rigilkent L.R
Rigilkent L.R

very love this version..❤️❤️❤️

Vor 6 Monate
GC MASHIE
GC MASHIE

I gonna cry right now! :c

Vor 6 Monate
Andre Saez
Andre Saez

super

Vor 6 Monate
Schuyler Elaine
Schuyler Elaine

I can’t stop listening to this

Vor 6 Monate
Jane M
Jane M

please do taylor swift

Vor 6 Monate
Sound Post
Sound Post

Cause she would close all my channels

Vor 6 Monate
Ysa Mal
Ysa Mal

Sound Post why?

Vor 6 Monate
Sound Post
Sound Post

I can't LOL!

Vor 6 Monate

Nächstes Video

Almanya - Willkommen in Deutschland | Justin Theroux | Schach Chess Afghanistan Block 87 postfris Schachfiguren Läufer Turm Pferd Dame