No video

Ariana Grande β€’ thank u, next (lyrics)


  • Am Vor 14 Tage

    Taz NetworkTaz Network

    Dauer: 3:28

    Ariana Grande β€’ thank u, next (Lyrics)
    Find "Thank u, next (Lyric)" on Spotify!: open.spotify.com/track/2rPE9A1vEgShuZxxzR2tZH
    ✘ Spotify: spoti.fi/2rDabxJ // Instagram: instagram.com/taznetwork
    πŸ”” Turn on the bell to be the first to listen to new music! :)
    Follow me! ツ
    Taz Network:
    πŸ”₯ Spotify: spoti.fi/2rDabxJ
    Snapchat: taznetwork
    Twitter: twitter.com/taz_network
    Instagram: instagram.com/taznetwork
    Soundcloud: soundcloud.com/taznetwork
    Facebook: fb.me/taznetwork
    Β» Ariana Grande
    Spotify: open.spotify.com/artist/66CXWjxzNUsdJxJ2JdwvnR
    Soundcloud: soundcloud.com/ArianaGrande
    Facebook: facebook.com/ArianaGrande
    Twitter: twitter.com/ArianaGrande
    Instagram: instagram.com/ArianaGrande
    Thank u, next available now everywhere // arianagrande.lnk.to/thankunext
    Find Thank u, next lyrics:
    Thought I'd end up with sean
    But it wasn't a match
    Wrote some songs about ricky
    Now I listen and laugh
    Even almost got married
    And for pete, I'm so thankful
    Wish I could say, "Thank you" to malcolm
    'cause he was an angel
    One taught me love
    One taught me patience
    One taught me pain
    Now, I'm so amazing
    I've loved and I've lost
    But that's not what I see
    So, look what I've got
    Look what you taught me
    And for that, I say
    Thank you, next (next)
    Thank you, next (next)
    Thank you, next (next)
    I'm so f.. grateful for my ex
    Thank you, next (next)
    Thank you, next (next)
    Thank you, next (next)
    I'm so f..
    Spend more time with my friends
    I ain't worried 'bout nothin'
    Plus, I met someone else
    We havin' better discussions
    I know they say I move on too fast
    But this one gon' last
    'cause her name is ari
    And I'm so good with that (so good with that)
    She taught me love (love)
    She taught me patience (patience)
    And she handles pain (pain)
    That shit's amazing (yeah, she's amazing)
    I've loved and I've lost (yeah, yeah)
    But that's not what I see (yeah, yeah)
    Just look what I've found (yeah, yeah)
    Ain't no need for searching
    And for that, I say
    Thank you, next (thank you, next)
    Thank you, next (thank you, next)
    Thank you, next (thank you)
    I'm so fuckin' grateful for my ex
    Thank you, next (thank you, next)
    Thank you, next (said thank you, next)
    Thank you, next (next)
    I'm so f.. grateful for my ex
    [post-chorus]
    Thank you, next
    Thank you, next
    Thank you, next
    I'm so f..
    One day I'll walk down the aisle
    Holding hands with my mama
    I'll be thanking my dad
    'cause she grew from the drama
    Only wanna do it once, real bad
    Gon' make that shit last
    God forbid something happens
    Least this song is a smash (song is a smash)
    I've got so much love (love)
    Got so much patience (patience)
    I've learned from the pain (pain)
    I turned out amazing (turned out amazing)
    I've loved and I've lost (yeah, yeah)
    But that's not what I see (yeah, yeah)
    Just look what I've found (yeah, yeah)
    Ain't no need for searching
    And for that, I'll say
    Thank you, next (thank you, next)
    Thank you, next (thank you, next)
    Thank you, next
    I'm so f.. grateful for my ex
    Thank you, next (thank you, next)
    Thank you, next (said thank you, next)
    Thank you, next (next)
    I'm so f.. grateful for my ex
    Thank you, next
    Thank you, next
    Thank you, next
    Yeah, yee
    Thank you, next
    Thank you, next
    Thank you, next
    Yeah, yee

    ©️ Copyright Issues : avery[at]taz.yt
    πŸ“‹ Tags:
    #arianagrande #thankunext #lyrics #lyricvideo #pop #popmusic #taznetwork
    Comment #TazArmy if you see this πŸ‘€

    ariana grande  thank u next  thank u next lyrics  ariana grande thank u next lyrics  thank you next  thank you next lyrics  ariana grande thank you next  ariana grande thank u next  thank u next lyrics ariana grande  thank u next ariana grande  thank u next ariana grande lyrics  taz network  pop  pop music  

Taz Network
Taz Network

thank u, next 😘

Vor 14 Tage
Glenda Jenkins
Glenda Jenkins

Thanks for letting me know πŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜΄πŸ˜΄πŸ˜΄πŸ˜΄βœŒοΈβœŒοΈβœŒοΈβœŒοΈπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜βœŒοΈβœŒοΈβœŒοΈβœŒοΈβœŒοΈπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜·πŸ˜·

Vor 10 Stunden
TT_slayqueen_GET !
TT_slayqueen_GET !

When she said "wish I could say thank you to malkome course he was an angle". I always replay that part.

Vor 13 Stunden
Lowkey Kay-lee
Lowkey Kay-lee

😘😘😘

Vor 19 Stunden
renae guess
renae guess

This is really good shit

Vor 2 Tage
nogamer
nogamer

Is that Widowmaker in the BG?

Vor 57 Minuten
Elizabeth Mirai
Elizabeth Mirai

I thought it's thank you ex, adfhksl o

Vor Stunde
Nakia Samuels
Nakia Samuels

Who is Ricky?

Vor 3 Stunden
Truth Serum
Truth Serum

Thank you Ari..

Vor 5 Stunden
Evangeline Thompson
Evangeline Thompson

2:11 why does she say "I'll be thanking my dad 'cause she grew from the drama." ?? Is her dad a woman?

Vor 7 Stunden
charleigh hawk
charleigh hawk

We miss you Malcom(Mac Miller) we won’t forget you

Vor 9 Stunden
Kevinnn persaud
Kevinnn persaud

me and my exes are wheezing and chasing our weaves

Vor 9 Stunden
Maya Williams
Maya Williams

Does anybody else think the girl sitting on dragon looks like widowmaker

Vor 10 Stunden
duh_itz_ sky
duh_itz_ sky

Cashier:that will cost 9.95 Me:here u go Cashier:thank uΝ΅next

Vor 10 Stunden
Whitediamond Lover101
Whitediamond Lover101

This is the most beautiful song I ever heard πŸ₯°πŸ˜

Vor 10 Stunden
kaity roberts
kaity roberts

i didnt think i'd like this song at all but damnn she used their names and now i love this song!! we love a confident sister;)

Vor 12 Stunden
Hey Share Share
Hey Share Share

thank you, nextπŸ’

Vor 13 Stunden
Haider Yara
Haider Yara

Malcolm is a soccer player, not mac miller. idk i searched it -_-

Vor 13 Stunden
Mooch
Mooch

Hiii I did my own remix to this AMAZING song ! If anyone's interested at all feel free to listen on my page 😊 thank u

Vor 13 Stunden
ItsAri’Elle
ItsAri’Elle

My nickname is Ari

Vor 13 Stunden
Raegan Clark
Raegan Clark

ARI just keeps growing every year what a idol

Vor 14 Stunden
Bianca Desai
Bianca Desai

First line reminds me of jacksepticeye

Vor 14 Stunden
Aleena Khan
Aleena Khan

*Pete Davidson has entered the chat*

Vor 14 Stunden
Karlee Thompson
Karlee Thompson

Thought i end up with cj but he wasnt a match wrote a couple songs about sawyer. Thats my version

Vor 14 Stunden
I like turtles
I like turtles

This is like all the fake friends i had "Thank you next"

Vor 15 Stunden
Lunaius
Lunaius

Lol so this is where that meme came from

Vor 15 Stunden
Sounam Mera
Sounam Mera

I just realised, if Ariana Grande had her heart broken by idiots then I should seriously get over my broken heartπŸ˜‚

Vor 16 Stunden
Siennah Vi
Siennah Vi

She taught me love She taught me patience

Vor 17 Stunden
Ephemie Sumaili
Ephemie Sumaili

Who’s next

Vor 17 Stunden
RawZara And company
RawZara And company

Thanks Pete,Next

Vor 18 Stunden
Magda Veronica
Magda Veronica

Ari is so strong 😘

Vor 18 Stunden
awesome lps videos
awesome lps videos

Omg Ariana I didn't know you were into swearing like that it's not good for the children to watch it like I'm only 10 your going to loose fans cause parents won't like it sorry to say it but its true Ari

Vor 19 Stunden
katy bagle
katy bagle

well if you didn't need my opinion don't post yours keep it to yourself.

Vor 13 Stunden
PusheenuMSP
PusheenuMSP

+awesome lps videos nobody asked for yours either

Vor 14 Stunden
awesome lps videos
awesome lps videos

Katy Bagle I don't need your opinion thanks I wasn't asking for your opinion

Vor 18 Stunden
katy bagle
katy bagle

Well watch the clean version then it's not that hard.

Vor 18 Stunden
Lowkey Kay-lee
Lowkey Kay-lee

Thanks for your email

Vor 19 Stunden
Hanna alQurashi
Hanna alQurashi

πŸ’œπŸ’«πŸ’«

Vor 20 Stunden
The Hutchinson Family
The Hutchinson Family

I wonder taught her β€œpain” πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ

Vor 20 Stunden
Lulu Wiktorzak
Lulu Wiktorzak

β€œSpanking next β€œ

Vor 21 Stunde
Taylorina Slift SP
Taylorina Slift SP

I'm So Fuckin' Grateful For My Ex ... ^0^

Vor Tag
Lithorian
Lithorian

OMG I NEEDED THIS IM PLAYING IT AT MY WEDDING 😍😍😍😍😍😍 Thank you. πŸ’•πŸ’”πŸ’•

Vor Tag
I don't honestly know what I'm doing with my life
I don't honestly know what I'm doing with my life

my name is ari and im okay with being her gf πŸ‘€

Vor Tag
Lmao_ Luna
Lmao_ Luna

I’ve never heard her say a bad word tbh

Vor Tag
Elaidy Almonte
Elaidy Almonte

Btw I think imma play this as my marriage song

Vor Tag
Jacob Rouffels Cayanan
Jacob Rouffels Cayanan

My ears are blessedπŸ’– And the way she put the names of her exes dsrlqueenslayinafπŸ’›

Vor Tag
Skyelin Griffin
Skyelin Griffin

Widowmaker is my main and I have watched this a few times and never noticed the picπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Vor Tag
poppinjimbos _
poppinjimbos _

im already widowmaker

Vor Tag
Billie EilishSlays
Billie EilishSlays

She been through pain now, she now wrote a song and made it into complete art, I am very proud of her 😭β™₯️

Vor Tag
Grace in des Woods
Grace in des Woods

For some reason this gives me a blackpink vibe, I love it

Vor Tag
Sabria Lazae
Sabria Lazae

Who is Ricky ? πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜©πŸ‘Ž

Vor Tag
Sanjana Slay
Sanjana Slay

My fav song

Vor Tag
Snatched
Snatched

I think this is the best song ever

Vor Tag
Alexandra Leiva
Alexandra Leiva

GO OFF SIS

Vor Tag
KaYtEe
KaYtEe

Widowmaker that you?

Vor Tag
LightMySteez
LightMySteez

😭😭😭😭😭😭😭

Vor Tag
Marissa Wren
Marissa Wren

shout out to my ex➑β™₯

Vor Tag
Harley Quinn
Harley Quinn

_thank u, next_

Vor Tag
Elliemay Cooper
Elliemay Cooper

Arianna grande inspired me to sing and now I have really improved in my singing because she inspired me to ceep singing

Vor Tag
it's me Ali Morales
it's me Ali Morales

It said shawn:>

Vor Tag
Haider Yara
Haider Yara

Ariana Grande, I know you made this song because you are depressed, But don't let that change your life. You are the best and forget who you want to forget and start fresh. Your fan, Me

Vor Tag
Jennifer Park
Jennifer Park

I LOVE HOW SHE NAMED THEM ALL WE STAN A QUEEN

Vor Tag
Maria Abdullah
Maria Abdullah

widowmaker

Vor Tag
Diego Gael
Diego Gael

Wow

Vor Tag
Zaina's World
Zaina's World

Mac Miller i miss him

Vor Tag
Olivia Taipi
Olivia Taipi

Hfcbbdjxbchdbcbgbdcnghdjvhfhrbcbcbagghhhh I love this

Vor Tag
Silver Kitsune 921
Silver Kitsune 921

The feels are so realπŸ˜™πŸ˜šβœŒ

Vor Tag
Silver Kitsune 921
Silver Kitsune 921

I think im in love with this song seriously when sge referenced malcom i cried so damn hard

Vor Tag
Hip hop Princess
Hip hop Princess

Omg is that WidowMaker? Where’s my overwatch players πŸ™‹πŸ½β€β™€οΈ

Vor Tag
SalomΓ©
SalomΓ©

love this song :)

Vor Tag
Tyaisha Jackson
Tyaisha Jackson

Sing it AriπŸ’•πŸ’•

Vor Tag
madyson
madyson

thank u, next

Vor Tag
Palms are sweaty Knees weak
Palms are sweaty Knees weak

I got no ex!πŸ˜‚ πŸ˜‚

Vor Tag
Asha Osman
Asha Osman

Mac is an angelπŸ₯°πŸ™

Vor Tag
Joyce Rizk
Joyce Rizk

Has anyone else noticed that she just started cussing in her songs

Vor Tag
Denae Warnke
Denae Warnke

My brother Malcolm is an angel

Vor Tag
JMRLD 64 UwU
JMRLD 64 UwU

Lagu kembaran gua πŸ˜—

Vor Tag
Charity Styles
Charity Styles

I'm so fucking greatful for my ex πŸ–•πŸ–•πŸ–•

Vor Tag
wafa alqahtani
wafa alqahtani

Ψ§Ω†Ψ§ Ψ§Ψ³Ω…ΩŠ Ω†Ψ§Ψ΅Ψ± Ω…Ω† Ψ§Ω„ΨΉΩ† Ψ­Ψ¨Ψͺ Ω‡Ψ°ΩŠ Ψ§Ω„ΨΊΩ†ΩŠ

Vor Tag
wafa alqahtani
wafa alqahtani

No yiekyo

Vor Tag
ria upadhyay
ria upadhyay

I am so fucking greatful for my ex Thank u, next Ex

Vor Tag
Tertyn Mcwhorter
Tertyn Mcwhorter

Im crying because I’m going through this battle within myself right now ! So uplifting, encouraging and positive! Very talented I Thank You So much ! I wish I could share my experience with you right now and hug you ! Thank You R.I.P MacMiller We love you !

Vor Tag
zoombiw gurll
zoombiw gurll

Actually a good song

Vor 2 Tage
Yasmina Holland
Yasmina Holland

Now this a song I can relate too Salute to Ariana Grande for another great song that is so raw but relatable

Vor 2 Tage
Greg Liscio
Greg Liscio

This song makes me feel so nostalgic. Like, I feel the wonder and joy of being a teenager again. Back when falling in love was the only thing I cared about

Vor 2 Tage
Gucci
Gucci

Anyone here from type of aux users

Vor 2 Tage
Isabella XD
Isabella XD

Her voice is so calming lol

Vor 2 Tage
Raza Syed
Raza Syed

ah fish

Vor 2 Tage
Quatie C
Quatie C

This is the kinda song to write about exs. Take notes taylor swift lol

Vor 2 Tage
Nevaeh Brown
Nevaeh Brown

Thank you next Thank you next β™₯️

Vor 2 Tage
Miguel Borges
Miguel Borges

kkkk é engraçado como os cantores não disfarçam nada nas musicas, um exemplo é o Eminem

Vor 2 Tage
Mya .Smith
Mya .Smith

Periodt.

Vor 2 Tage
nemophilist
nemophilist

*"Oh my god, I almost fell"*

Vor 2 Tage
nemophilist
nemophilist

this is so... ariana grande

Vor 2 Tage
Alexandra Paige
Alexandra Paige

This is my ringtone, my alarm, and it's on repeat throughout the day πŸ˜‚πŸ’•πŸ’•

Vor 2 Tage
Sierra Christensen
Sierra Christensen

SIS SNAPPED!

Vor 2 Tage
BananaZuuntz
BananaZuuntz

OOOOOOOOOOOOOOOOOOH EEH

Vor 2 Tage
Dahlzi Plays
Dahlzi Plays

Background: I'm already *widowmaker*

Vor 2 Tage
aaliyah anderson
aaliyah anderson

i love this song

Vor 2 Tage
angelina anzalone
angelina anzalone

my replay button broke;-;

Vor 2 Tage
Losero Diaz
Losero Diaz

love this song :3

Vor 2 Tage
take the rose
take the rose

thank u, next πŸ’‹

Vor 2 Tage
Jessica Glitter
Jessica Glitter

Thanks for making a song that's actually in my vocal range. LMAO...

Vor 2 Tage
Sarah Mayer
Sarah Mayer

Great song

Vor 2 Tage
cR Zorale
cR Zorale

One's with him. Next with her. Mai Gao d

Vor 2 Tage
Voozana Vooz
Voozana Vooz

So gooddd omgggg!!😚

Vor 2 Tage
Pammie Harknesd
Pammie Harknesd

That song omg amazing

Vor 2 Tage
Jason Schultz
Jason Schultz

Emoji

Vor 2 Tage

NΓ€chstes Video

The Town | chihuahua | jack jones xl